Top 10 BUJ

Nosacījumi un procesi, kas aprakstīti šajā lapā, attiecas uz RoboMarkets Ltd privātklientiem, kas reģistrējušies pirms 2024. gada 9. septembra un zaudē spēku no 2024. gada 30. decembra. Lasīt vairāk...
  1. Ko nozīmē "Tirdzniecības plūsma ir aizņemta"?
  2. Kāpēc parādās paziņojums "Nepietiek naudas", kad es mēģinu atvērt pozīciju?
  3. Kā tiek aprēķināta viena punkta izmaksas?
  4. Kāpēc man būtu nepieciešams demo konts?
  5. Kur es varu atrast tirdzniecības instrumentu sarakstu un to spredu vērtības?
  6. Kāpēc rīkojums tika aizvērts bez manas iesaistes?
  7. Kāpēc mana pozīcija tika aizvērta pie cenas, kura nebija grafikā?
  8. Kāpēc mans rīkojums netika izpildīts pie deklarētās cenas?
  9. Kā es varu aprēķināt maržu?
  10. Vai ir iespējams izmainīt mana konta pamata valūtu?
  11. Ko man darīt, kad grafiki sastingst un parādās uzraksts "Gaidāmi atjauninājumi"?
  12. Kāpēc MetaTrader 4/5 termināls uzrāda "Nav savienojuma", kad es mēģinu pievienoties serverim?
  13. Ko darīt, ja MetaTrader 4/5 uzrāda "Nepareizs konts"?
  14. Kāds ir RoboMarkets minimālais depozīts?
  15. Kā tirgoties TradingView platformā?

Ask

Mūsu konsultants drīzumā atbildēs uz jūsu jautājumu.